Società Dante Alighieri: the Italian Language School for Foreigners

The Italian Language School for Foreigners Società Dante Alighieri offers a 15 % discount on Italian language and culture courses to Luiss students. The Institute also provides the opportunity to take part in PLIDA exam preparation courses at convenient prices.

La scuola di lingua italiana per stranieri Società Dante Alighieri offre uno sconto del 15% sui corsi di lingua e cultura italiana agli studenti Luiss. L'Istituto offre anche l'opportunità di prendere parte ai corsi di preparazione all'esame PLIDA a prezzi convenienti.

Società Dante Alighieri: the Italian Language School for Foreigners

URL: http://www.scuoleditaliano.it/