PhD Program in Politics: History, Theory, Science

The PhD program in Politics: History, Theory, Science is aimed at giving participants the skills needed to embark on an academic or professional career in international institutions, NGOs, public and private research institutes, and political and institutional communications. The goal of the PhD program is to supply the tools needed to enter the current debate in political philosophy – particularly with regard to international relations -  and to provide a forum in which this debate can continue and evolve in an advanced academic and internationally relevant context.

Web page